Як перевести співробітника на нову посаду: інструкція для роботодавців

Переведення працівника на нову посаду – важливий крок у розвитку його кар'єри та підвищення мотивації. Однак цей процес вимагає ретельного планування та оцінки не лише з боку співробітника, а й з боку керівників. У цій статті ми розглянемо, як правильно перевести працівника на нову посаду з огляду на його навички, потенціал та існуючі можливості в організації.

Початковим кроком у переході працівника на нову посаду є аналіз його поточних компетенцій та визначення того, які навички та знання можуть бути застосовані на новому рівні відповідальності. Керівникам необхідно провести оцінку співробітника, виявити його сильні та слабкі сторони, а також визначити, які завдання та обов'язки він зможе успішно виконувати у новій ролі.

Після аналізу компетенцій працівника та його відповідності нової посади необхідно розробити план для його перекладу. Важливо визначити етапи, які дозволять працівнику підготуватися до нової роботи: навчання, тренінги, набуття нових знань та навичок. Також важливо визначити, яку підтримку з боку співробітників та керівників отримуватиме працівник у процесі переходу на нову посаду.

Як перевести працівника на нову посаду
№ п/пКроки
1Скласти опис нової посади
2Провести співробітнику співбесіду щодо його зацікавленості на новій посаді та оцінити його знання та навички
3Підготувати пропозицію про переведення працівнику на нову посаду
4Обговорити пропозицію з працівником та домовитись про деталі перекладу
5Підготувати новий трудовий договір чи доповнення до існуючого договору
6Підписати трудовий договір чи доповнення до договору
7Оформити всі необхідні документи відповідно до законодавства та внутрішніх правил організації
8Повідомити про переведення працівника на нову посаду всім зацікавленим сторонам
9Надати працівникові необхідну підготовку для успішного здійснення нової посади
10Вести контроль за адаптацією працівника на новій посаді та здійснювати необхідну підтримку

Як правильно перевести працівника на іншу посаду?

У загальних випадках на тимчасовий переклад теж потрібно письмову згоду чи заяву працівника. На його підставі оформляється додаткова угода до трудового договору.. Записи у трудову книжку чи відомості про трудової діяльності не робляться. Кадровик їх вносить, коли переклад стає постійним.

Чи потрібно подавати ПУ під час перекладу на іншу посаду?

Починаючи з 01.07.2021, зміни, що відбулися в частині зміни структурного підрозділу, повинні подаватися у формі ПУ-2. Форму ПУ-2 слід подавати тільки при постійному переведенні в одного роботодавця з одного структурного підрозділу до іншого, у тому числі що знаходиться в іншій місцевості.

Як правильно перевести співробітника з однієї організації до іншої?

Переведення співробітника в іншу організацію відбувається через звільнення в одного роботодавця та прийом на роботу у нового. Перекласти співробітника можна лише за його письмовою згодою чи заявою. Переведення в іншу організацію може бути ініційовано будь-якою із трьох сторін: самим співробітником, старим чи новим роботодавцем.